••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• V utorok 2.4.2024 budú obe predajne ZATVORENÉ •••

Kvalita služby vnímaná zákazníkom

Mária Rostášová, Miroslav Báťka, Miroslava Mikušová, Lívia Gočalová, Alena Chrenková, Zuzana Jastrabanová


 

Rok vydania:2008
Fakulta / útvar:FPEDaS
Typ publikácie:Kniha
Väzba:Pevná
Počet strán:129

Materiálové číslo: 400675
ISBN: 978-80-8070-894-8
vypredané

Cena: 7.63 EUR s 10% DPH

Kvalita služieb vnímaná zákazníkom je v súčasnej dobe významným apektom, ktorý by sa mal dostať do centra pozornosti každého poskytovateľa služieb. Kvalitu je možné z pohľadu zákazníka stotožniť so zákazníkovou spokojnosťou. Kvalitu služby je možno vnímať v dvoch dimenziách - vonkajšiej a vnútornej, pričom vnútorná kvalita, o ktorú sa poskytovateľ služby usiluje, napĺňa požiadavky na vonkajšiu kvalitu, ktorú vníma a určuje zákazník.Cieľom tejto publikácie je predstaviť problematiku kvality služieb v súvislosti so štyrmi typmi poskytovateľov služieb - poštových, prepravných, vzdelávacích a elektronických komunikácií.

Problematika kvality služieb je riešená vo veľkom množstve projektov u nás i v zahraničí.  V projekte VEGA - Kvalita služby vnímaná zákazníkom - sa však riešitelia snažili  priblížiť niektoré špecifické aspekty, v špecifických podmienkach a so špecifickými postupmi riešenia, ktoré sú síce iba čiastkovým riešením, ale môžu výrazne prispieť ku komplexnému riešeniu zabezpečovania kvality vo vybraných podnikoch služieb.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR