••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• Z dôvodu spracovania záverečných prác sú predajne otvorené v obmedzenom režime •••

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.Odpovede na teoretické a praktické otázky uplatňovania riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Milan Kubina, Viliam Lendel


 

Rok vydania:2018
Fakulta / útvar:FRI
Typ publikácie:Vedecká monografia
Väzba:pevná
Počet strán:223

Materiálové číslo: 401599
ISBN: 978-80-554-1497-3
skladom50+

Cena: 8.70 EUR s 10% DPH

ks

Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR