Vladimír Konečný
Manažérstvo kvality Systémy, princípy, postupy
ISBN | cena v € | cena v Sk | s 10% DPH | |
zaradenie publikácie: Študijná literatúra
roky vydania: 2017
Anotácia
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných rokoch narastá. Nástrojom organizácie pre zvyšovanie jej dôveryhodnosti, uspokojovanie požiadaviek zákazníkov a zvyšovanie ich spokojnosti je efektívny systém manažérstva kvality.Vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava, zasielateľstvo a logistika, vodná doprava, ekonomika a manažment podniku a poštové inžinierstvo, a študentov bakalárskeho štúdia v študijnom programe elektronický obchod a manažment študujúcich na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre odbornú verejnosť zameranú na oblasť manažérstva kvality v súkromnej sfére i verejnej správe.
Z obsahu
Úvod1 Manažérstvo kvality, jeho význam a postavenie v riadení organizácie
2 Systém manažérstva kvality podľa súboru noriem radu ISO 9000
2.1 Význam zavádzania systémov manažérstva kvality a ich prínosy
2.2 Aktuálna štruktúra súboru noriem radu ISO 9000
2.3 Postup budovania systému manažérstva kvality normy ISO 9001
2.4 Vývoj počtu certiífikátov podľa normy ISO 9001 v SR a vo svete
3 Komplexné manažérstvo kvality a modely excelentnosti
3.1 Náklady na TQM
3.2 TQM modely excelentnosti a výnimočnosti
4. Systémy environmentálneho manažérstva
4.1 Systém environmentálneho manažérstva
4.2 Systém environmentálneho manažérstva a auditu (EMAS)
4.3 Rozdiely medzi EMS podľa normy ISO 14001 a systémom environmentálneho
manažérstva a auditu EMAS
5 Integrované systémy manažérstva (IMS)
5.1 Spôsoby budovania IMS v organizácii
6 Proces a procesný prístup v manažérstve kvality
6.1 Druhý procesor a výkonnosť procesov
6.2 Procesný prístup podľa normy ISO 9001:2015
7 Auditovanie systémov manažérstva
7.1 Zásady auditovania
7.2 Druhy auditov
7.3 Program auditu
8 Hodnotenie výkonnosti a meranie spokojnosti v systémoch manažérstva kvality
8.1 Meranie výkonnosti organizácie
8.2 Meranie spokojnosti zákazníkov
9 Neustále zlepšovanie v systémoch manažérstva kvality
9.1 Zlepšovanie podľa normy ISO 9001:2015
9.2 Metódy a postupy neustáleho zlepšovania
10 Inštitúcie v oblasti manažérstva kvality a technickej normalizácie
10.1 Inštitúcie v oblasti manažérstva kvality a technickej normalizácie v zahraničí
10.2 Inštitúcie v oblasti manažérstva kvality a technickej normalizácie v SR
11 Terminológia súvisiaca s manažérstvom kvality
Zoznam skratiek
Zoznam použitých zdrojov
![]() | ||
---|---|---|
Technológia a automatizácia pošty | ||
Peter Kolarovzski, Lucia Madleňáková, Mária Rostášová | ||
17,75 € | SKLADOM |
![]() | ||
---|---|---|
Bezpečnosť cestnej dopravy a dopravná psychológia | ||
Alica Kalašová, Miroslava Mikušová | ||
16,00 € | VYPREDANÉ |
![]() | ||
---|---|---|
Tvorba dynamického webu | ||
Juraj Vaculík | ||
19,15 € | SKLADOM |
![]() | ||
---|---|---|
Podnikový Controlling | ||
Oľga Poniščiaková | ||
11,00 € | SKLADOM |
![]() | ||
---|---|---|
Vnútrozemské prístavy | ||
Andrej Dávid | ||
9,60 € | SKLADOM |