••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• Obe predajne sú otvorené •••

Hodnota a jej vyjadrenie v podniku

Mária Ďurišová


 

Rok vydania:2017
Fakulta / útvar:FRI
Typ publikácie:Vedecká monografia
Väzba:pevná
Počet strán:124

Materiálové číslo: 401511
ISBN: 978-80-554-1373-0
skladom20+

Cena: 9.53 EUR s 10% DPH

ks

Vedecká monografia Hodnota a jej vyjadrenie v podniku poskytuje pôvodný  monotematický pohľad na poznatky a vlastné závery vedeckovýskumnej činnosti o hodnote, jej vyjadrení v podniku, o tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny a o hodnotovom manažmente.

Obsahom je vymedzenie hodnoty v ekonomickej teórii, podnikovej praxi a EN 1325-2014 Value management, charakteristických znakov a prvkov podniku v trhovom hospodárstve
a hodnotového vyjadrenia transformačného procesu. Na uvedené nadväzuje problematika hodnotového manažmentu. Hodnotový manažment je  druhom manažmentu, ktorého podstatou je funkčne nákladový (hodnotový prístup)  a vyvinul sa z hodnotovej analýzy. Význam použitia riadenia na základe hodnoty  je pre podnik v tom, že upevňuje a zvyšuje úroveň  jeho konkurencieschopnosti. Uplatnením princípov, metód a aktivít hodnotového manažmentu dochadza k tvorbe hodnoty pre zainteresované skupiny, čo sa následne prejaví v ich lojalite k podniku,  t.j. vlastník je ochotný  investovať ďalší kapitál, zákazník sa stáva trvalým, zamestnanci svoje pracovné aktivity smerujú  k naplneniu podnikových  cieľov, ostatné zaniteresované skupiny šíria dobré meno podniku atď. Pri riadení hodnoty musia byť zosúladené očakávania jednotlivých zainteresovaných  skupín.

Záver monografie rozoberá princípy a metódy stanovenia hodnoty podniku ako  celku alebo jeho funkčných  častí vzhľadom na dôvody oceňovania a využitie Business Intelligence v hodnotovom manažmente, a to predovšetkým pri funkčnej  a hodnotovej analýze.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR