••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• V utorok 2.4.2024 budú obe predajne ZATVORENÉ •••

Psychológia v práci manažéra

Peter Seemann


 

Rok vydania:2016
Fakulta / útvar:FPEDaS
Typ publikácie:Skriptá

ISBN: 978-80-554-1266-5
vypredané

Cena: 8.80 EUR s 10% DPH

Predložené skriptá sú určené študentom VŠ s cieľom prispieť k rozvoju základných vedomostí z problematiky psychológie, ktoré sú potrebné v súčasnej podnikateľskej praxi ako aj pre všetkých  ktorí chcú úspešne vykonávať  pracovnú pozíciu manažéra. V súčasnej dobe ešte stále  pretrvávajú nedostatky v oblasti medziľudských vzťahov, v správaní, v postojoch, diagnostike schopností a pracovných postupov, a preto je potrebné venovať  im viac pozornosti zo strany  vedenia podnikov.

Nositeľom riadiacich a vedúcich funkcií v organizáciách  je manažér, ktorý by okrem odborných  poznatkov mal poznať a osvojiť si základné poznatky z oblasti psychológie, pretože pracuje s ľudským faktorom. Vzhľadom na to, že každodenne prichádza do styku s ľuďmi,  ktorých potenciál je potrebné nielen plánovať, organizovať, riadiť, kontrolovať, ale aj poznať, rozvíjať ho a zároveň poskytovať svojim podriadeným alebo členom tímu efektívnu spätnú väzbu.

Ak sa manažér rozhodne alebo zistí, že podriadený potrebuje zlepšiť nejakú schopnosť pri komunikácii  so svojím zákazníkom, (tak napríklad oproti tréningu, kde by sa aplikovali, skúšali metódy ako správne prezentovať alebo komunikovať so zákazníkom, keď využije niektorú z metód využívaných v rámci psychológie práce manažéra), môže zistiť ako to zamestnannec  zvláda a následne  mu môže pomôcť s tým, ako to vylepšiť.

Ak si manažéri uvedomia, že potrebujú skvalitniť komunikáciu  v rámci svojho tímu alebo majú rozhodnutie, pred ktorým stoja a musia ho pomerne rýchlo vyriešiť, napríklad prostredníctvom koučingu môžu zefektívniť proces rozhodovania, rozvíjania, spolupráce v tíme ako aj nájsť východiská k riešeniam.

Publikácia poskytuje okrem teoretických poznatkov zo psychológie a psychlogických smerov, aj možnosti významu poznania osobnosti pre vedenie, ako sa stať dobrým a úspešným manažérom pomocou motivácie pracovníkov, riadenia  ich výkonu, poznania ako sa správať v záťažových situáciach a pri riešení konfliktov. Taktiež je možné oboznámiť  sa s princípmi psychohygieny, organitáciou práce, časového manažmentu a možnosťami zmiernenia stresu na pracovisku. Záver je venovaný oblasti psychoterapie a koučingu ako podporných nástrojov pre zefektívnenie práce manažérqa ako aj jeho podriadených.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR