••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• V utorok 2.4.2024 budú obe predajne ZATVORENÉ •••

Medzinárodný marketing

Križanová; Ivánková; Kolenčík; Majerová


 

Rok vydania:2010
Fakulta / útvar:FPEDaS
Typ publikácie:Kniha

ISBN: 978-80-89401-13-0
vypredané

Cena: 7.00 EUR s 10% DPH

         Naše podniky sú postavené pred rozhodnutie, buď akceptovať nárast zahraničnej konkurencie a prispôsobiť sa mu alebo ignorovať tento nárast, čo však môže viesť k ich následnej izolácii a postupne až zániku.

         Všetky uvedené zmeny, ktoré sú faktorom i výsledkom globalizačného procesu nastoľujú otázku, ktoré obchody bude výhodné alebo nevýhodné podnikmi v budúcnosti realizovať. Ide teda o hľadanie a vytvorenie podnikovej filozofie a stratégie, ktoré pripustia možnosť implementácie zásad medzinárodného marketingu ako jednej z koncepcií podnikovej politiky.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR