••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• V utorok 2.4.2024 budú obe predajne ZATVORENÉ •••

Základy marketingu I

Eva Birnerová, Anna Križanová


 

Rok vydania:2012
Fakulta / útvar:FPEDaS
Typ publikácie:Skriptá
Väzba:brožovaná
Počet strán:163

Materiálové číslo: 400986
ISBN: 978-80-554-0481-3
skladom50+

Cena: 4.00 EUR s 10% DPH

ks

     Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej)  politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach,  ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR