••• Objednávky z e-shopu vybavujeme priebežne ••• Z dôvodu spracovania záverečných prác sú predajne otvorené v obmedzenom režime •••

Základy marketingu II

Eva Birnerová, Anna Križanová


 

Rok vydania:2013
Fakulta / útvar:FPEDaS
Typ publikácie:Skriptá
Väzba:brožovaná
Počet strán:156

Materiálové číslo: 401146
ISBN: 978-808070-906-8
skladom50+

Cena: 5.15 EUR s 10% DPH

ks

     Množstvo nástrojov marketingového mixu sa v jednotlivých odborných  publikáciách líši. Zameranie týchto učebných textov, ako základov marketingu však predurčuje, že analyzujeme predovšetkým štyri základné nástroje marketingového mixu, ktorými sú  : produkt, cena, distribúcia, komunikácia, pričom pri každom z uvedených nástrojov sú   oproti prvému vydaniu uvedené nové techniky  týchto nástrojov.  Záverečné kapitoly sú venované nástrojom rozširujúcim marketingový mix, ktoré sú nevyhnutné predovšetkým pre oblasť služieb - ľudský činiteľ, služby zákazníkovi, procesy a prostredie.

 

Obsah publikácie

Upozornenie: Pre tento tovar nie je možné zvoliť spôsob dopravy Osobný odber EDIS - blok HB

košík
0.00 EUR